Het Ragini team

Het Raginiteam:

Ralf
Is gek op dieren, en supertrots op de puppy’s van zijn hond Syra. Dat zijn klasgenoten hem Vetje noemen, vindt hij vette pech. Hij zal hen wel eens laten zien dat hij heus wel een beroemde acteur kan worden (en misschien ziet Lotte hem dan eindelijk ook zitten…).

Gideon
Iedereen verzucht dat professor Gideon altijd alles beter weet… en daar hebben ze volkomen gelijk in, al zegt hij het zelf, maar daar kan hij toch ook niks aan doen!

Nicky
Noem-me-toch-geen-Veronieke
want dan word ik zeike-zieke
knoop-het-in je flapperoren-
Nicky-Nicky-wil ik-horen…

Groep acht doet mee aan een interviewwedstrijd. Het Raginiteam wil maar één ding en dat is de hoofdprijs winnen: meespelen in een echte film. De strijd barst pas goed los als blijkt dat de groepjes vooral bezig zijn om elkaar te bespioneren en het Raginiteam te maken krijgt met diefstal en zelfs chantage.

* Themaboek Krant in de Klas
* Wedstrijd met vrijkaartjes voor Avonturenpark Hellendoorn
* Advertentie Speelboekkrant
* Voorpublicatie in Tubantia dagbladen

Is Het Ragini team het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het Ragini team