Het Reservaat

Het reservaat

Rank 817 Gelezen 9 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 7 Favoriet 1 Recensies 2
Young adult   Topics 0

De Nieuwe Tijd. Sunny woont in het oppermachtige Super City, waar de Happy Council ervoor zorgt dat iedereen happy en tevreden is. Maar als Sunny's oma op een dag zomaar verdwijnt, ontdekt ze dat niet alles is wat het lijkt.
Wanneer Sunny met de andere veertienjarigen deelneemt aan de Challenges, komt ze voor het eerst buiten de streng bewaakte grens van Super City. Ze raakt geïntrigeerd door de gevaarlijke wereld achter het hek: het Reservaat. Een uitgestrekt woud vol mysterie, waar ze een 'wilde' ontmoet die een onverklaarbare aantrekkingskracht op haar heeft. Vragen beginnen door Sunny's hoofd te spoken. Waar hoort ze eigenlijk thuis?

Young Adult
Fictie 13-15 jaar
Moon
10 mei 2022
10 mei 2022

Lissanne07 Hebban Recensent

Iedereen is happy in Super City, toch?

door: Lissanne07 1 like ebook

Zoek je iets soortgelijks aan De hongerspelen of Divergent, dan ben je bij Het reservaat van Barbara Jurgens aan het juiste adres. Dit futuristische boek geeft een compleet nieuwe draai aan een mogelijke toekomst waarin je tablets in je arm hebt en in een wereld woont waar je alleen maar gelukkig...

Reacties op: Het reservaat