Het Stoere Mannen Dieet

Het Stoere Mannen Dieet

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Culinair   Topics 0
Het Stoere Mannen Dieet is voor elke man die in 8 weken wilt afvallen of aankomen. In Het Stoere Mannen Dieet loop ik je door mijn verhaal en vertel ik je over mijn ervaringen met de weg naar een fit lichaam.

Ga aan de slag met mijn 8-wekendieet. Naast uitgeschreven voedings- en trainingsschema’s waar jij niet meer bij hoeft na te denken, staat dit boek ook vol informatie over de verschillende methodes en technieken waarmee je kunt afvallen of aankomen. Ik maak diëten makkelijk én lekker.

Nog nooit is er zo eerlijk gesproken over onderwerpen als anabolen, waarbij ook doctoren uitvoerig aan het woord komen. Je krijgt een kijkje achter de schermen en vele (mannelijke) taboes, waaronder puistjes en flirten met vrouwen, worden bespreekbaar gemaakt.

De kracht van mijn boek zit ‘m in de aanpak, de eerlijkheid en openheid in wat wij mannen nu echt belangrijk vinden. Je zal jezelf herkennen en tegelijkertijd meer uit jezelf willen halen. Succes!
Culinair
MKBM Publishing