Het (super) dikke boek over Herre

Junior   Topics 0
In Het (super) dikke boek over Herre van Marte Jongbloed en Iris Boter (ill.) zijn de drie populaire avonturen over Herre gebundeld. Zo kunnen jongens en meisjes de vrolijke en spannende verhalen lekker achter elkaar lezen.

Herres vader is een paar jaar geleden verdwenen tijdens een expeditie naar de Noordpool. Herres moeder is doodsbang dat ze Herre ook kwijtraakt. Daarom mag hij niet naar zwemfeestjes, door het verkeer fietsen of touwklimmen tijdens de gymles. Dan komt er een nieuwe buurman naast Herre wonen. Hij is een beetje mysterieus. Elke keer als Herre met hem op stap gaat, raakt hij in allerlei avonturen verzeild. Natuurlijk mag Herres moeder daar niets van weten…

In dit boek zijn De (niet zo) rampzalige avonturen van Herre, (deel 1), De (nogal) ijzingwekkende zoektocht van Herre (deel 2) en De (zeer) bloedstollende avonturen van Herre (deel 3) gebundeld. De eerste twee delen zijn bekroond met de Pluim van de Senaat van de Nederlandse Kinderjury.

‘Knetterleuk!’
Senaatslid Nederlandse Kinderjury 2018 over De (nogal) ijzingwekkende zoektocht van Herre

Kind & Jeugd
Fictie 7-9 jaar