Het verborgen Aardrijk

Het verborgen Aardrijk

Rank 8035 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 3 Favoriet 0 Recensies 0
Fantasy & SF   Topics 0
De 900 jaar oude boerenhoeve die de Flynns erven, herbergt een oeroud geheim. Rondom hun huis en in de ongerepte heuvels erboven, gebeuren raadselachtige dingen.
Toby rust niet voordat hij weet wat er aan de hand is en gaat op onderzoek uit in het slaperige dorp beneden in de vallei.
Maar na een bizarre ontmoeting ontdekt hij dat de antwoorden juist dichter bij huis liggen.
Samen met zijn drie broers en tweelingzus keert Toby letterlijk de onderste steen boven en opent daarmee een lang vergeten doorgang.
Ze belanden op een wonderlijk geometrisch mozaïek onder de grond en worden meegevoerd naar een verborgen rijk.
De leider van het volk dat daar al duizenden jaren aan de macht is, laat Toby geen keus.
Hij wordt gedwongen om met zijn familie op een queeste te gaan, die al vele levens heeft geëist. Ze trekken dwars door onontgonnen gebieden die honderden jaren geleden hermetisch werden afgesloten voor het mensenras.
Achtervolgd door een magisch kwaad, raken ze verwikkeld in een strijd op leven en dood.
Sciencefiction & Fantasy
Zilverbron