Het verborgen leven van bomen

In het bos gebeuren verbazingwekkende dingen: bomen communiceren met elkaar. Bomen die niet alleen liefdevol voor hun nageslacht zorgen, maar ook voor hun oude en zieke buren. Bomen met emoties, gevoelens en een geheugen. Moeilijk te geloven? Misschien, maar het is waar!

Boswachter Peter Wohlleben vertelt fascinerende verhalen over de onverwachte en ongelooflijke vaardigheden van bomen. Hij combineert de laatste wetenschappelijke inzichten met zijn eigen ervaringen uit het bos, en creƫert zo een opwindende nieuwe kennismaking met levende wezens die we dachten te kennen, maar nu pas echt leren begrijpen. En zo betreden we een compleet nieuwe wereld...

Het geheime leven van bomen is een onweerstaanbare liefdesverklaring aan het bos.

Recensies (8)

Meer recensies

Is Het verborgen leven van bomen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het verborgen leven van bomen