Het verleden slaapt niet

Het verleden slaapt niet

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
‘Het verleden slaapt niet’ is het vervolg van ‘Naakte Waarheid’.
We volgen Cassandra naar Japan, waar ze met haar getuigenis er voor zal zorgen dat Akio voor goed achter de tralies verdwijnt. Maar de Yakuza zal er alles aan doen om hier een stokje voor te steken, en deinst voor niets terug.
Zal Cassandra weer het slachtoffer worden van de brutale en wrede plannen van Akio?
Geholpen door Takahahsi-san (moordzaken), Hanno-san (ex-sumo worstelaar) en Tanaka-san vecht zij terug…
Vier jaar na de publicatie van ‘Naakte Waarheid’ zoekt Chantal weer inspiratie uit haar verblijf in Japan om verder uit te zoeken wat er gebeurt als je verleden weer aan de deur komt kloppen.
Puttend uit haar levenservaring als alleenstaande moeder en reiziger beschrijft ze de emoties en moeilijke keuzes waarmee je geconfronteerd wordt bij onverwachte uitdagingen.

Chantal leeft in de carnaval stad Aalst, en verdeelt haar tijd tussen haar familie, haar vastgoedkantoor en de fascinerende wereld van creatief schrijven, waar ze steeds op zoek is naar spannende situaties, morele kwesties en fascinerende karakters!

Stefaan Van Laere/Uitgeverij Partizaan
25 juni 2019