Het wonder van water

In zijn jarenlange onderzoek naar de geheimen van water heeft Masaru Emoto duizenden waterkristallen gefotografeerd. Maar weinige waren zo mooi en levensbevestigend als de kristallen die ontstonden bij de woorden 'liefde'en 'dankbaarheid. In Het wonder van water laat dr. Emoto zien hoe de unieke rol van water in de overdracht van de natuurlijke trillingen van deze woorden je kan helpen veranderingen in je leven te verwelkomen en een positiever en gelukkiger leven te leiden. Emoto onderzoekt verder de betekenis van woorden en taal, hun oorsprong en hun effect op water. Hij gebruikt het begrip resonantie, het mechanisme waardoor levenenergie wordt doorgegeven. Van die eigenschap, de positieve resonantie van water, kunnen we gebruik maken in ons eigen leven om betere communicatie, harmonieuzere relaties en meer gezondheid te cre?ren.

Is Het wonder van water het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het wonder van water