Het geheime leven van water

Het geheime leven van water

Rank 9914 Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Water heeft een geheugen en draagt zijn geschiedenis met zich mee
Het geheime leven van
WATER
Dr. Masaru Emoto
Water is een bijzonder medium. De Japanse onderzoeker Masaru Emoto vroor watermonsters in die waren blootgesteld aan woorden, gedachten, emoties of muziek. Daarna maakte hij foto's van de waterkristallen en ontdekte dat de positief be loede watermonsters mooie en perfect gevormde kristallen opleveren, terwijl negatieve woorden, gedachten en emoties resulteren in lelijke, misvormde kristallen. In Het geheime leven van water laat Masaru Emoto zien hoe water tijdens zijn reis door de biosfeer en over en door de aarde eveneens al zijn 'ervaringen' opslaat. Van die informatie, die wijsheid van water kunnen we gebruik maken in ons eigen leven. Door op een respectvolle en invoelende manier met water om te gaan kunnen we de uitdagingen van de 21e eeuw beter aan en dragen we bij aan de 'vernieuwing' van de aarde.
MASARU EMOTO (Yokohama, 1943) maakte wereldwijd naam met zijn opzienbarende experimenten en ontdekkingen. Van hem verschenen eerder: Water weet het antwoord en De boodschap van water.
AnkhHermes, Uitgeverij
17 november 2006