Het woord van god

Het woord van god

Alle ervaringen en personen die je tijdens je leven tegenkomt zijn spiegels, die je helpen je om opnieuw in contact te komen met de essentie van wie je bent. De verbinding met die bron wordt geblokkeerd door allerlei ego creaties, die zijn ontstaan door trauma’s uit je jeugd of vorige levens. Zo lang deze blokkades niet zijn geheeld kun je ten prooi vallen aan duistere patronen van narcisme, psychopathie en zwarte magie. Deze komen in je leven, om je bewust te maken van de delen in jezelf die nog afgescheiden zijn en om heling vragen.

Het proces van heelwording wordt ondersteund door je af te stemmen op de woorden ‘Ik Ben’, de vereenvoudigde versie van de ‘Ik Ben die Ik Ben’. Deze Ik Ben aanwezigheid, het woord van god, verbindt je op een zeer directe manier met je ware zelf. Dat is je unieke, goddelijke identiteit, je hogere zelf. Door het gebruik van de Ik Ben aanwezigheid en de violette vlam van St. Germain kun je trauma’s definitief achter je laten en wordt je vrij van je beperkingen. Dan kun je gaan putten uit de vele talenten, die altijd al in je hebben gezeten, en kun je zelf vorm geven aan een leven vol overvloed, gezondheid, geluk en liefde.

www.crystalhealingart.nl
Religie & Spiritualiteit