Fantomen van licht

Fantomen van licht

In fantomen van licht worden de geheimen ontrafeld van een van de bestbewaarde geheimen van de afgelopen eeuwen, het zelfhelend vermogen van het lichaam, dat het onderscheid kan maken tussen ziekte en gezondheid. Een ziekte is niet zozeer een signaal dat er iets mis is, maar een teken dat het lichaam zichzelf van binnen uit probeert te helen. Dat veroorzaakt op een diepere laag een ongrijpbare groeipijn, de fantoompijn van de ziel, die voorbij gaat aan onze vertrouwde derde dimensie.
Het helingsproces kan worden ondersteund door de heilige geometrie, die in de structuur van kwartskristallen, water- en ijskristallen, graancirkels en ons DNA terugkomt. Het geeft een positieve feedback op wat we ervaren in deze wereld en ver daarbuiten, op de weg naar heelwording. De basis van heilige geometrie, de levensbloem, is de DNA blauwdruk die het lichaam in eerste instantie heeft vormgegeven vanuit het licht. Door ons hieraan te spiegelen kan het DNA worden aangesproken om zichzelf van binnenuit te helen.
Van Niels Bagchus verscheen eerder De koning van de kwetsbare kracht & De kunst van de sterren.www.crystalhealingart.nl
Religie & Spiritualiteit
Esoterie algemeen