Het zwanenmeer

Ontdek de fascinerende magie van Het Zwanenmeer. Prinses Odette zit gevangen in het lichaam van een zwaan door de vloek van een boosaardige tovenaar. Zal ze kunnen ontsnappen? Laat je betoveren door de dans van de jonge zwanen bij het meer, ontmoet Odettes dubbelganger Odile en zie hoe Odette de tovenaar overwint en haar vrijheid terugkrijgt.

Druk op de noot op elke bladzijde om het verhaal tot leven te laten komen met muziek van Tsjaikovski's Het Zwanenmeer.

Net als bij onze titel Een jaar in één dag en De Notenkraker hoor je de bekende klanken van een echt orkest! Aan het eind van het boek vind je alle muziek nog een keer! (De meegeleverde batterij kan worden vervangen).

Bij Uitgeverij Christofoor verscheen eerder in deze muzikale serie:
Een jaar in één dagisbn 9789060386507
De Notenkrakerisbn 9789060388242
Doornroosjeisbn 9789060388600

Recensies (1)

Is Het zwanenmeer het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het zwanenmeer