0000376500_Hey_Baby_Kijk_2_710_130_0_0

Hey baby, kijk!

Gelezen 4 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Junior Lijsten 1   Topics 0

Dieren knuffelen net als wij! Prikkel je baby’s oogjes met vertederende zwart-wit prenten en knuffel mee met de dieren in dit boek. Baby’s houden van boekjes. Vooral als jij ze voorleest. Ze genieten van je stem, je schoot, je geur… Hey Baby, kijk! toont hoe grote en kleine dieren elkaar op hun heel eigen manier knuffelen. Doe mee met troostende tijgerkopjes, een strelende slurf en snoezige snoetkusjes. Hey Baby, kijk! is het eerste kartonboek van het team achter de Hey Baby-speelkalenders. En de inzet blijft dezelfde: nóg meer van elkaar genieten en naar elkaar toegroeien in die eerste intense jaren samen. De illustraties van Eva Mouton gaan recht naar het hart en brengen elke knuffel tot leven. Dit boek groeit mee met je gezin: de allerkleinste oogjes zijn geboeid door de zwart-wit patronen en peuters genieten van de interactie en leven toe naar elke knuffel. •Stil je baby’s huid- en knuffelhonger en speel samen alle dierenknuffels na. •Prikkel je baby’s oogjes met zwart-wit prenten en afwisselende patronen. •Betrek oudere broers en zussen met dit boekje bij hun nieuwe knuffel, euh baby!

Kind & Jeugd
Peuterboeken
Davidsfonds/Infodok
10 november 2020
12 november 2020

Reacties op: Hey baby, kijk!