Hiep hiep fantazie

Hiep hiep fantazie

Junior   Topics 0
Sprookjes dromen? Drie kleine meiden ontdekken onverwachts dat er meer in het leven is dan heen en weer rennen tussen school, sport en thuis. Namelijk iets heel belangrijks dat ze door het verstrijken van de tijd bijna zijn kwijtgeraakt. Een plek vol kleur, gevoel, lef, dagdromen en vooral...fantasie! Onder de vleugels van de prachtige en wijze Fantazievogel ontdekken ze Fantazierijk. Een plek buiten maar ook ín zichzelf, waar ze al hun gevoelens, dagdromen en fantasieën kwijt kunnen. Én kunnen delen. Zo leren ze niet alleen zichzelf, maar ook de grote meiden, hun moeders, dat het goed is de tijd eens stil te zetten. Want een beetje vrije vogel met dagdroomtijd gebruikt haar creativiteit en vindt gemakkelijk oplossingen voor de uitdagingen die zich in het leven voordoen. In Hiep hiep fantazie leren kleine en grote meiden dat er altijd en overal fantaztische sprookjes zijn.

Mary Smits-van Osch bedacht en schreef 'Hiep hiep fantazie'. Manon Balfoort polijstte het verhaal daarna met haar taaltalent. Ze gaf het een extra sprankel mee en deed de geweldige grafische vormgeving. En Bonnie Bouman-van der Poel maakte alle prachtige tekeningen en hoopt nog veel boeken van haar creatieve illustraties te kunnen voorzien.
Kind & Jeugd
Palmslag