Hinderlaag

Hinderlaag

Rank 3232 Gelezen 75 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 69 Favoriet 2 Recensies 4
Thrillers & Spanning Artikelen 1   Topics 0
Hinderlaag van Taylor Adams is een razend spannende thriller voor de lezers van Stephen King en Lee Child. James en Elle Eversman zitten even zonder baan, zonder huis, een hebben net hun zesde miskraam gehad. Dus als hun Toyota het in het midden van de Mojave woestijn begeeft, lijkt het de zoveelste vorm van pech. Totdat James een kogelgat ontdekt in de motorkap.

Een kilometer of anderhalf verderop herlaadt William Tapp zijn .338 kaliber Lapua Magnum terwijl hij een handvol Cheetos in zijn mond propt. Tapp is een van de beste schutters in het land; een menselijke schietcomputer met ijs in zijn bloed en een voorkeur voor het doodschieten van willekeurige en weerloze automobilisten op de snelweg.

Tussen Tapp en de auto van James en Elle ligt niets anders dan open land. Perfecte omstandigheden om ze in alle rust te grazen te nemen. Maar het jonge stel geeft niet zomaar op. En als ze het overleven, dan is het redden van hun huwelijk misschien een leuke bonus.

Thriller
Luitingh Sijthoff
15 mei 2019
15 mei 2019

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Salustia

Topspanning tot het absolute eind

door: Rolf Bos 1 like

Het kan altijd nog erger. Neem het jonge echtpaar James en Elle Eversman, die na een leven aan de Amerikaanse westkust hun heil gaan zoeken in Tulsa, Oklahoma. Zakelijk ging het niet goed, daar in het westen, en ook emotioneel zat het stel niet lekker in het vel (Elle heeft een paar maanden terug...

Reacties op: Hinderlaag