Hinderlaag

Hinderlaag

Rank 3142 Gelezen 18 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 26 Favoriet 1 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0
Hinderlaag van Taylor Adams is een razend spannende thriller voor de lezers van Stephen King en Lee Child. James en Elle Eversman zitten even zonder baan, zonder huis, een hebben net hun zesde miskraam gehad. Dus als hun Toyota het in het midden van de Mojave woestijn begeeft, lijkt het de zoveelste vorm van pech. Totdat James een kogelgat ontdekt in de motorkap.

Een kilometer of anderhalf verderop herlaadt William Tapp zijn .338 kaliber Lapua Magnum terwijl hij een handvol Cheetos in zijn mond propt. Tapp is een van de beste schutters in het land; een menselijke schietcomputer met ijs in zijn bloed en een voorkeur voor het doodschieten van willekeurige en weerloze automobilisten op de snelweg.

Tussen Tapp en de auto van James en Elle ligt niets anders dan open land. Perfecte omstandigheden om ze in alle rust te grazen te nemen. Maar het jonge stel geeft niet zomaar op. En als ze het overleven, dan is het redden van hun huwelijk misschien een leuke bonus.
Luitingh Sijthoff
15 mei 2019