Histoires de flics

Dat de werkelijkheid de fictie vaak overtreft, hoef je Christian De Coninck niet te vertellen. Veertig jaar lang maakte de bekende misdaadauteur die vaak rauwe werkelijkheid mee vanop de eerste rij.
In ‘Histoires de flic’ neemt de voormalige commissaris en woordvoerder van Politie Brussel Hoofdstad je mee achter de schermen van het échte politiewerk en ben je als lezer getuige van de realiteit achter de krantenkoppen. Gelukkig is het in deze memoires niet al kommer en kwel. Humor blijkt De Conincks sterkste wapen, als commissaris, maar ook als auteur.
Het tweetalige Brussel was jarenlang het werkveld van De Coninck. Met ‘Histoires de flic’ kunnen eindelijk ook de Franstalige inwoners van onze hoofdstad kennismaken met zijn boeken.

Is Histoires de flics het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Histoires de flics