Hoe de fuck vind ik geluk?

Hoe de fuck vind ik geluk? van inspirator Thijs Lindhout is een verzameling concrete inzichten en oefeningen voor ieders persoonlijke zoektocht naar geluk. ‘Geluk is een keuze’, dat horen we vaak. Maar is dat echt zo? Inspirator Thijs Lindhout vindt van niet: in zijn ogen is het leven niet volledig maakbaar en geluk geen keuze. In Hoe the fuck vind ik geluk? legt hij aan de hand van tientallen voorbeelden, inzichten en oefeningen uit hoe je dan wél die zoektocht naar geluk kunt vormgeven. Hij gaat daarbij uit van vier thema’s: actie, mindset, liefde en verbinding.

In dit boek daagt Thijs je uit om op zoek te gaan naar wat je nou écht gelukkig maakt, en wat je hiervoor moet doen. Met prikkelende vragen, hilarische anekdotes en deelt zijn beste inzichten uit meer dan 160 interviews met BN’ers, geluksexperts en ervaringsdeskundigen.

Recensies (1)

Is Hoe de fuck vind ik geluk? het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Hoe de fuck vind ik geluk?