Hoe mooi je bent

VN:

Hoe mooi je bent

Gelezen 103 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 134 Favoriet 3 Recensies 3
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Spots 3   Topics 0

In Hoe mooi je bent, de tweede thriller van Ule Hansen na Negendoder, wordt de geniale profiler Emma Carow in Berlijn op een zenuwslopende zaak gezet.

Wanneer de Poolse politie drie raadselachtige brieven in het Duits ontvangt met onder andere de noodkreet ‘Help me alsjeblieft, hij zegt dat hij me in stukken zal scheuren’, en nog erger, wordt de Berlijnse politie om hulp gevraagd. Wordt er nu echt iemand onder wrede omstandigheden vastgehouden of zijn deze brieven een slechte grap? De zaak belandt op het bureau van profiler Emma Carow, bekend om haar ingenieuze analyses. Tijdens het oplossen van de puzzel wordt ze geconfronteerd met een ernstig gestoorde dader, die haar steeds een stap voor blijft.

Raadselachtige brieven, gruwelijke ontdekkingen, en een diep gestoorde dader: deze tweede thriller van Ule Hansen lost de belofte van het eerste deel volledig in!

Thriller
Emma Carow (2)
Luitingh Sijthoff
10 oktober 2018
09 oktober 2020

Kees van Duyn Hebban Recensent

Overtuiging ontbreekt

door: Kees van Duyn

Astrid Ule, een van de twee auteurs van die achter het pseudoniem Ule Hansen schuilgaat, studeerde etnologie omdat ze de mens en de dingen die hij doet wilde begrijpen. Dat is ook wat haar bewogen heeft om te gaan schrijven. In Berlijn ontmoette ze Erik T. Hansen, een Amerikaanse...

Reacties op: Hoe mooi je bent