Hoe Syrië de oorlog won van het westen

Syrië de "vuile"oorlog een beerput die langzaam opengaat, ook nu het debat in de 2e kamer is geweest, het tijd is om de waarheid te laten horen en uiteindelijk de politici en reguliere media toe moeten geven dat we (activisten en vrije journalisten) gewonnen hebben in Nederland! Het is uiteindelijk in de reguliere media gekomen, sponsoring van jihadisten, betaalde salarissen en diplomaten die de jihadisten bijstaan om gewoon, na al de “moordpartijen” terug te mogen naar Nederland. Vandaar dit boekje over de strijd van Syriërs in Nederland en Europa, activisten, die 8 jaar voor de waarheid gestreden hebben. Ik draag dit boekje op aan hen die daarvoor streden, hun moed, hun verliezen, het demoniseren door de reguliere media (MSM) en het verlies van al hun dierbaren in deze moeilijke strijd. Het is slechts het begin van de beerput die stukje bij beetje open zal gaan.

Is Hoe Syrië de oorlog won van het westen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Hoe Syrië de oorlog won van het westen