Hoe word je 100?

Hoe word je 100?

Gelezen 14 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 7 Favoriet 0 Recensies 0
Non-fictie Artikelen 2 Lijsten 1   Topics 0

'Hoe word je 100?' vertelt ons in duidelijke alledaagse taal de wetenschappelijke feiten over hoe we gezond en jong blijven en daardoor bijzonder lang kunnen leven.

Het boek is door de internationale pers met lovende reacties ontvangen: Met een voorwoord van Kris Verburgh, auteur van De Voedselzandloper.

"Een fascinerend basiswerk over de medische feiten van het ouder worden.... De auteur schrijft in een duidelijke taal die iedereen zal begrijpen.... Het resultaat is een uiterst boeiende expositie over gezondheid met een schat aan bruikbare adviezen". Kirkus reviews

"De auteur schittert op het gebied van medisch onderzoek... Het boek voorziet ons van brede en diepe inzichten... 'Hoe word je 100?' is voor hen die willen investeren in hun gezondheid om daardoor langer te leven". Foreword Reviews/Clarion Review

William Cortvriendt (1956) is arts met een uitgebreide ervaring in onderzoek. Hij heeft onder meer functies vervuld als medisch directeur en vice president bij drie verschillende medische bedrijven en heeft gewerkt als consultant bij McKinsey & Company. Zijn boek Hoe word je 100? is eerder uitgebracht in de VS met de titel Living a Century or More en is aldaar een bestseller.

Onderwijs & Wetenschap , Business & Management , Gezondheid & Psychologie
Gezondheid algemeen
Basis kookboeken
Schuyt & Co Lucht
10 oktober 2014
10 oktober 2014

Reacties op: Hoe word je 100?