Hoop in bange tijden

Hoop in bange tijden legt uit wat de betekenis van Jezus' opstanding is, tegen de achtergrond van de bange tijden waarin we leven: als samenleving, maar ook persoonlijk.

Keller besteedt eerst aandacht aan het historische bewijs voor de opstanding en legt vervolgens uit wat de opstanding betekent voor ons dagelijks leven. Jezus ' opstanding uit de dood is een sleutel tot het verstaan van heel de Bijbel en helpt ons om lijden, onrechtvaardigheid en een onzekere toekomst onder ogen te zien. De opstanding rust is op een unieke manier toe tot een gelovig en hoopvol leven in bange tijden.
In dit boek wordt de centrale boodschap van het christelijk geloof onthuld zoals alleen Tim Keller dat kan -vol onhandelbaar geloof en doordringend inzicht. Keller laat je op een nieuwe, diepgaande en verfrissende manier kijken naar een verhaal waarvan je dacht dat je het al lang kende.

Is Hoop in bange tijden het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Hoop in bange tijden