Psalmendagboek - Een jaar lang leven met de liederen van Jezus

Gelezen 0 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Psalmendagboek
Een jaar lang leven met de liederen van Jezus
De Psalmen zijn het liedboek van de Bijbel. Jezus was zeer met de Psalmen vertrouwd en kon in elke situatie op ze terugvallen, tot in de laatste uren voor zijn sterven.
Twee decennia geleden is Tim Keller begonnen om elke maand het hele boek van de Psalmen te lezen. Zijn Psalmendagboek is gebaseerd op jarenlange omgang met dit Bijbelboek.
Kathy Keller kwam tot het lezen van de Psalmen als ondersteuning tijdens een langdurige ziekte. Samen leggen zij de betekenis van de teksten uit en laten ze hun lezers de diepe wijsheid van de Psalmen zien.
Dit dagboek biedt een prachtige handreiking om een jaar lang intensief met de Psalmen bezig te zijn, levenslessen eruit te leren en zo dagelijks je geloofsleven een krachtige impuls te geven.
Tim Keller (1950) is senior pastor van de Redeemer Presbyterian Church in New York City. Eerder verscheen een groot aantal titels van hem, waaronder de bestsellers 'In alle redelijkheid' en 'De vrijgevige God'.
Kathy Keller studeerde theologie aan het Gordon-Conwell Theological Seminary. Ze schreef samen met Tim 'Het huwelijk - Gods wijsheid over gevende liefde'.
Uitgeverij Van Wijnen
9789051945522