Hou me niet vast - #30 Days book challenge MNM

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Young adult   Topics 0
Wat begon als een stunt van MNM DJ Wanne (“Schrijf een boek op 1 maand tijd!”), mondde uit in een voor Wanne ontzettend persoonlijk, emotioneel verhaal over jongeren die op zoek zijn naar zichzelf en naar de waarheid. “Hou Me Niet Vast” is een adembenemende Young Adult roman: een mix van thriller en love story, waarin (on)mogelijke liefdes, hoop en wanhoop, goede en kwade bedoelingen, ontroering en spanning zorgen voor een emotionele rollercoaster.

Het verhaal gaat over Emily Jane, een meisje op een middelbare school dat totaal niet bezig is met haar uiterlijk of populariteit. Op een dag staat Parker, de immens populaire captain van het footballteam voor haar deur, hoewel ze hem nog nooit gesproken heeft. Diezelfde dag nog stapt Parker uit het leven. In de dagen en weken daarna ontdekt Emily dat ze volledig verweven zit in het web van redenen waarom Parker uit het leven stapte.

Kind & Jeugd , Young Adult
Fictie 13-15 jaar