Kijk me niet aan

Hou me niet vast, het eerste boek van DJ Wanne van MNM, werd genomineerd voor de Jonge Jury Debuutprijs 2022. Tot grote vreugde van zijn fans heeft Wanne de schrijfmicrobe nu echt te pakken en werkt hij volop aan een vervolg, dat minstens even spannend en meeslepend belooft te worden.
Lake View High, één jaar later. De ochtend na de Proms wordt de school wakker met een flinke kater. Een van de leerlingen, Nina, wordt levenloos teruggevonden in het aangrenzende meer. Op het eerste gezicht lijkt het om een tragisch ongeval te gaan, maar geleidelijk aan merkt haar vriend Cameron dat er een aantal zaken niet kloppen. Vastbesloten om de waarheid te achterhalen, gaat hij op onderzoek uit. Daarbij komen heel wat schrijnende verhalen en goed bewaarde geheimen aan het licht.
MNM ondersteunt ook dit keer het schrijfproces van Wanne. Zijn vorderingen zullen op regelmatige basis de nodige aandacht krijgen in de Ochtendshow.

Is Kijk me niet aan het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Kijk me niet aan