Hou van mensen, gebruik spullen

Thrillers & Spanning   Topics 0
In Hou van mensen, gebruik spullen laten minimalisten Joshua Fields Millburn en Ryan Nicodemus zien hoe je in onze moderne en overvolle wereld een rustig, tevreden en zelfbewust bestaan kunt leiden.

Stel je een leven voor met minder: minder spullen, minder stress, schulden en ontevredenheid. Stel je nu een leven voor met meer: meer tijd, meer betekenisvolle relaties, meer groei, zingeving en tevredenheid.

Hoe halen we het meeste uit onszelf en onze relaties met dierbaren? Hoe gaan we het beste om met bezittingen? Na het wereldwijde succes van hun boek en documentaire Minimalisme gaan Fields Millburn en Nicodemus veel verder dan alleen opruimen, en laten ze zien hoe minimalisme ruimte maakt zodat we de zeven essentiële relaties in ons leven opnieuw kunnen evalueren en herstellen: spullen, waarheid, zelf, geld, waarden, creativiteit en mensen. Een sjabloon voor een rijker, zinvoller leven.

‘Deze inspirerende mannen leven heel bewust volgens hun waarden en laten zien dat minder écht meer is.’ Jelle Derckx, auteur van Verlangen naar minder

Spannende boeken algemeen
Luitingh Sijthoff
13 juli 2021
13 juli 2021

Reacties op: Hou van mensen, gebruik spullen