Huilend herhaal ik vandaag

De eerste keer dat ik mijn vader op zijn mond kuste was met Pasen.’ Een beginzin die je meteen in het verhaal gooit. De zestienjarige Susanna begint een relatie met haar vader, zonder dat hij weet wie zij is. Haar moeder vervloekt haar ex die haar opzadelde met twee waardeloze dochters naar wie ze geen seconde omkijkt. Ze vertelt hun dat hun vader niet meer leeft. Susanna is slim, zoekt haar eigen weg en na jaren speurwerk vindt ze toch haar vader. Maar hoe laat je blijken dat je van iemand houdt? Want de enige vorm van liefde die ze kent is seks. Peile schetst geloofwaardig een bijna gruwelijk realistisch verhaal van een meisje dat niet weet hoe ze haar afwezige vader moet liefhebben. Peile heeft een manier gevonden om over dit taboe te schrijven, zonder het te veroordelen.

Recensies (1)

Is Huilend herhaal ik vandaag het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Huilend herhaal ik vandaag