De beste grap volgens...

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0

Een West-Vlaamse boer moet voor de rechtbank verschijnen voor de verkrachting van zijn meid. Vraagt de rechter: ‘Heb je haar verleid?’ Zegt de boer: ‘Bènink, ze lag al goed.’ Wat zei God toen Eva in haar blootje de zee uitliep? ‘Oh nee, hè! Die geur krijg ik nooit meer uit mijn vissen!’ Applaus! Dit waren de lievelingsgrappen van respectievelijk Danira Boukhriss en Julie Van den Steen. Hoe komen we daarbij? Door minutieus onderzoek! Humo gaat sinds jaar en dag op zoek naar de beste moppen volgens onze bekendste koppen. Dit boek verzamelt de plezierigste daarvan. Benieuwd welke grap Bart De Wever te vertellen heeft over het koningshuis? Welke Napoleon-grol Bart Van Loo op familiefeestjes bovenhaalt? Humor komt in alle soorten en maten. Zo is de beste farce volgens cartooniste Chrostin… Jan Jambon. Punt. Duik nu een wereld in vol joden, moslims, katholieken en blondines. De wereld daarbuiten wordt er een stuk minder grauw door!

Lifestyle & Vrije tijd
Humor
Borgerhoff & Lamberigts
19 mei 2020
19 mei 2020

Reacties op: De beste grap volgens...