VN:

Gelezen 57 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 25 Favoriet 1 Recensies 24
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Lijsten 2   Topics 0
Een hartverscheurende en adembenemende thriller

Vijftien jaar geleden stond Fabienne haar baby onder dwang af aan onbekenden. Inmiddels is ze een gevierd filmactrice en probeert ze het gemis van haar kind te verwerken. Als ze erachter komt dat de jongen nog leeft, probeert ze contact met hem te zoeken. Maar zijn adoptieouders weigeren haar elke toegang. Tot overmaat van ramp gaat ook Fabiennes gewelddadige ex-vriend zich ermee bemoeien. Dan verdwijnt de jongen. Fabienne gaat terug naar het verlaten landhuis midden in de Biesbosch, waar zich destijds een verschrikkelijk drama heeft afgespeeld. Daar ontstaat een gevecht tussen de vier ouders met een hartverscheurende afloop.

Ideale ouders gaat over de liefde, het egoïsme en de hulpeloosheid van moderne ouders.

Literaire thriller
Oorspronkelijke titel
A.W. Bruna Uitgevers
15 mei 2012
01 juni 2012

Kees de Bree Hebban Recensent

Een psychologisch hoogstandje

door: Kees de Bree 1 like

Alex van Galen is de romanschrijver onder de thrillerauteurs. Bij hem geen seriepersonages. In elk nieuw boek figureren nieuwe personages in een origineel romantisch of diep doorvoeld maatschappelijk onderwerp, dat op ingenieuze wijze doorvlochten wordt met literair vormgegeven spannende...

Reacties op: Ideale ouders