IDeeën voor een nieuwe maatschappij

Deze maatschappij is onecht en bedrieglijk. Zij is zo geworden, omdat wij ons laten besturen door een slag mensen die zich op grote schaal misdragen. Bijvoorbeeld hoge ambtenaren en politici liegen en bedriegen dat het een lieve lust is. Zij worden daarbij niet tot de orde geroepen. Integendeel, het is een algemeen geaccepteerd proces. Het is mijn mening dat wij daarom op zoek moeten naar een andere inrichting van onze samenleving met een bestuursvorm waarbij ambtenaren en politici die zich vooral laten leiden door eigen gewin of het eigen carrièreperspectief gemakkelijker daarin gecorrigeerd kunnen worden. Dit vlugschrift biedt een kritische beschouwing van diverse actuele onderwerpen.
"Het zal mij een genoegen zijn om andere meningen te vernemen, maar ondertussen doe ik wel zelf mijn zegje."

Is IDeeën voor een nieuwe maatschappij het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op IDeeën voor een nieuwe maatschappij