Iedereen is in de war

In zijn column die u iedere zaterdag kunt lezen op de achterpagina van NRC Handelsblad weet Youp van 't Hek ons met zijn eigenzinnige kijk op de wereld iedere keer weer te verrassen. Omdat de columns soms omstreden, altijd spraakmakend, af en toe vilein, maar keer op keer geestig zijn, behoren ze tot de meest gelezen stukken van de zaterdag krant. Om ze nog eens rustig te kunnen herlezen zijn ze nu gebundeld in Iedereen is in de war. In deze bundel levert Youp het onomstotelijke bewijs dat er met onze samenleving van alles aan de hand is en dat iedereen... nou ja, in de war is. Youp van 't Hek In Humo:'Ik ben bang voor onze wereld, al leid ik zelf een zo vrolijk mogelijk leven. Wat is er van bijvoorbeeld de televisie geworden? Oorspronkelijk een prachtige uitvinding, waarmee we de honger in de wereld in kaart zouden kunnen brengen en 'm ook nog eens bestrijden. Wat is televisie nu? Ja ik wil een een multimiljonair!, Ja, ik wil een zaaddonor! en Big Diet.... en daar wordt dan massaal naar gekeken.'

Is Iedereen is in de war het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Iedereen is in de war