Ik ben geweldig al denk ik van niet

HET LEZEN VAN DIT BOEK ZAL JOUW VISIE OP JEZELF ÉN JOUW INVLOED OP DE WERELD VOOR ALTIJD VERANDEREN. Om maar meteen met de deur in huis te vallen: er is helemaal niets mis met jou. En toch denk je vast weleens van wel: ik kan het niet, ik hoor er niet bij, het is mijn schuld, ik ben niet goed genoeg. HERKENBAAR? Deze gedachten maken je leven ingewikkelder dan nodig. Gedachten creëren immers jouw wereld. Dit boek is bestemd voor jou als jij ten diepste weet dat je helemaal oké bent. Het is bedoeld als hulpmiddel op de momenten dat je van die waarheid afgedreven bent en daarnaartoe terug wilt. Om vanuit een diepe wens én zelfvertrouwen jouw wereld vorm te geven. Leer bewust kiezen voor jouw geluk. Een keuze tussen eenheid ‘IK 1’ en tweestrijd ‘IK 2’. Jij mag kiezen. Je bent zo gelukkig als je zelf besluit te zijn.

Recensies (1)

Is Ik ben geweldig al denk ik van niet het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Ik ben geweldig al denk ik van niet