ikdrinknietmeer

Rank 2074 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Non-fictie Artikelen 1   Topics 0

'Een confronterend verhaal mét humor.' - Wendy Magazine
'Een schot in de roos.' - Herman Brusselmans

'Ik wil het echte leven, zonder filter, zonder verdoving.'

Loïs Bisschop leidt een wild studentenleven met veel ruige uitgaansavonden vol drank en drugs. Op haar achtentwintigste wankelt ze 's middags over straat met haar zoveelste kater die week en beseft ze dat het niet normaal is. Ze besluit op eigen kracht af te kicken, maar stuit op onbegrip van haar omgeving. Het valt toch allemaal wel mee: een black-out krijgen of op de spoedeisende hulp belanden kan de beste overkomen, toch?

Weet Loïs nuchter te blijven ondanks de vanzelfsprekendheid van alcohol in ons leven en het verslavingsstemmetje in haar hoofd? En ondanks de vele saboteurs die dingen zeggen als: ga toch weer drinken, dan ben je veel leuker. In deze geactualiseerde editie van Ik drink niet meer beschrijft Loïs op rauwe en hilarische wijze zowel de inzichten die ze tijdens haar afkickproces heeft opgedaan, als de nodige anekdotes uit de tijd van haar alcoholverslaving. Inclusief Loïs' twaalf beste tips om af te kicken en nuchter te blijven!

Loïs Bisschop (1985) is afgestudeerd met een documentaire over haar afkickproces. In 2014 debuteerde ze met Ik ben Loïs en ik drink niet meer. In deze nieuwe editie beschrijft ze hoe ze de vijf jaar na het afkicken heeft beleefd.

Gezondheid & Psychologie
Gezondheid algemeen
Unieboek | Het Spectrum
01 februari 2019
01 februari 2019

Reacties op: Ik drink niet meer