Ik, Elizabeth

Elizabeth Deravenel is de derde en laatste erfgename van de Ravenscar dynastie. Haar arrogante en incompetente zus Mary heeft het bedrijf in chaos achtergelaten. De toekomst van het familie-imperium ligt in Elizabeths handen.
Ze heeft het niet gemakkelijk. Familieleden proberen aan alle kanten geld en macht te claimen en Elizabeth zelf raakt verwikkeld in een openlijk schandaal. De bladen smullen ervan. Tot overmaat van ramp lijkt ze ook nog betrokken te zijn bij een verdacht ongeluk. Lukt het haar de familie-eer en het bezit van de Deravenels te redden? En durft Elizabeth ondanks alles te kiezen voor de liefde van haar leven?

De Ravenscar dynastie: macht en geld, passie en verleiding, ambitie en verraad zijn de regels van het spel…

De boeken van Barbara Taylor Bradford worden in meer dan 40 talen in 90 landen gepubliceerd en wereldwijd zijn er meer dan 80 miljoen exemplaren van verkocht. Al haar romans werden bestsellers; de meeste faam verwierf ze met de zesdelige serie over Emma Harte.

Ik, Elizabeth is na De Ravenscar Dynastie en Erfgenamen van Ravenscar het afsluitende deel van de Ravenscar trilogie.

Is Ik, Elizabeth het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Ik, Elizabeth