Sleutel van het hart

Meredith Stratton is eigenares van zes chique hotels in de Verenigde Staten, Engeland en Frankrijk. Zij lijkt gelukkig met haar leven, maar tijdens de voorbereidingen voor het verlovingsfeest van haar dochter wordt ze ernstig ziek. Haar arts kan geen lichamelijke oorzaken vinden, en ten einde raad roept Meredith de hulp in van een psychiater. Hij helpt haar op haar speurtocht naar het verleden, waarbij ze onder haar zorgvuldig opgebouwde persoonlijkheid haar ware ik terugvindt. Wanneer Meredith op haar speurtocht in Engeland komt, vindt ze niet alleen de sleutel tot haar verleden maar ook de man met wie ze haar toekomst zal delen.

Is Sleutel van het hart het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Sleutel van het hart