De vrouwen van Maxim

Multimiljonair Maximilian West is rijk bedeeld met macht en hartstochtelijke liefdes. Niettemin ligt er een schaduw over zijn leven en zijn er geheimen die hij moet ontsluieren. Daartoe heeft hij hulp nodig van de enige vrouw die de sleutel tot zijn verleden en zijn toekomst in handen heeft. 'De vrouwen van Maxim' beslaat een periode van ruim vijftig jaar. We volgen Maxim van het vooroorlogse Berlijn naar het Londen van vlak na de oorlog. Van het Parijs van de jaren zestig, via het exotische Tanger in de jaren tachtig naar het New York van de jaren negentig. Tenslotte keert Maxim terug naar Berlijn, waar zich ingrijpende veranderingen voordoen.

Is De vrouwen van Maxim het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De vrouwen van Maxim