Ik had een vader

Het leven van Frederick Vermeulen gaat niet bepaald over rozen. Met zijn vader krijgt hij al snel een aanvaring die, na de dood van zijn broer, waarbij hun vader niet geheel vrijuit gaat, nog verder escaleert. In hoeverre bepalen twee wereldoorlogen en een snel veranderende tijdsgeest zijn eigen beeld als mens, echtgenoot en vader? Als zakenman scoort hij hoge ogen, maar hoe brengt hij het er vanaf als echtgenoot? Wie wordt hij als vader voor zijn kinderen?
'Ik had een vader' is een fascinerende en gedurfde roman. Een combinatie van drama, romantiek en spanning. Soms gepassioneerd, maar veelal is het meeslepend en zit het vol verrassende wendingen. Een verhaal dat je tot ver na de laatste pagina in zijn greep houdt.

Is Ik had een vader het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Ik had een vader