Ik mag niet klagen

Exclusieve uitgave voor Bookstore Day 2020.
Een bundel met 20 nieuwe verhalen van onder meer Jaap Robben, Lize Spit, Anne Moraal, Maartje Wortel en Niña Weijers ter ere van 20 jaar ‘Write Now!’, de verhalenwedstrijd die de springplank vormt voor jong schrijftalent, waaronder eerdergenoemde auteurs.

Ik mag niet klagen laat de stem horen van een generatie die is opgegroeid met eindeloos veel mogelijkheden, maar gelijkertijd wordt gekenmerkt door introspectie en gemis. De moeder die op een tankstation wordt achtergelaten door haar gezin, de man die terugdenkt aan een mooie zomervakantie uit zijn jeugd, de pas bevallen vrouw die wordt geconfronteerd met haar veranderde lichaam, de gestorvene die wacht tot ze gevonden wordt: de personages in dit boek zijn van alle tijden, maar ze voelen zich allen verloren. De diverse verhalen van succesvolle auteurs bieden verschillende perspectieven op de werkelijkheid.

Recensies (1)

Is Ik mag niet klagen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Ik mag niet klagen