Ik vlieg!

Een unieke combinatie van strip en leesboek
Alle kinderen willen leren vliegen! De meeste mensen vinden Victor een sukkel. Hij heeft sproeten, wordt snel rood en draagt altijd de verkeerde sneakers. Hij heeft één grote droom: hij wil beroemd worden. Alleen ziet het er niet naar uit dat dat ooit zal gebeuren. Tot op een dag. Alles verandert wanneer Victor ontdekt dat hij kan VLIEGEN! Echt waar! Hij kan écht vliegen. Eureka! denkt hij. Nu word ik beroemd! Maar er is één probleem: Victor kan alleen vliegen als niemand hem ziet. Als iemand hem ziet vliegen, stort hij halsoverkop neer. Wat nu? Moet hij zijn leven riskeren om beroemd te worden?

Is Ik vlieg! het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Ik vlieg!