Ik was die blauwe

Niels: "Fan zijn van een kleine, relatief onbekende sport in Nederland. Het is niet altijd even gemakkelijk, maar mijn periode als fanatiek aanhanger van professioneel American Footballteam Amsterdam Admirals was er een om nooit te vergeten. Fanatisme en frustratie gingen vaak hand in hand, maar de liefde voor de sport won altijd. Langzaam maar zeker groeide ik uit tot misschien wel het gezicht van de league. Iedereen kende 'die blauwe'. Zowel als fan, journalist als flag football speler leefde ik mij ruim een decennium lang helemaal uit. Tot de NFL, de Amerikaanse moedercompetitie, de stekker er onverwacht en genadeloos uit trok."

Is Ik was die blauwe het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Ik was die blauwe