Ik wil een brood

Ik was de voorbije jaren op zoek naar vele antwoorden rond de liefde, maar deze waren echt niet zo makkelijk te vinden. Ik heb de voorbije maanden/jaren veel gezocht naar vragen. Ik heb verschillende relaties gehad en die hebben mij allemaal zaken bijgebracht en heb misschien hier en daar wat antwoorden gevonden op mijn ingewikkelde vragen.

Dat waren de verschillende vragen:

• Waarom worden mensen tot elkaar aangetrokken?

• Zijn mensen voorbestemd om met elkaar te beginnen.

• Forceren wij de liefde soms?

• Beginnen wij relaties vanuit angst, angst om alleen te zijn, of gaan wij echt relaties aan als kers op de taart voor ons geluk?

• Hoe kan je ‘de ware’ aantrekken?

• Bestaat ‘de ware’?

• Waarom trek ik altijd de ‘verkeerde’ vrouwen aan?

• Waarom kwetst de liefde zo?

• Verdienen wij het überhaupt om geliefd te worden!

• Bestaat liefde op het eerste (ge)zicht?

• Wanneer moet je in een relatie blijven? Of wanneer moet je ze beëindigen?

Het zijn vraagstukken waar ik al heel lang mee zit & zat!

Doorheen de jaren heen heb ik enorm veel geleerd door verschillende ervaringen mee te maken. Ik voel het steeds aan als mijn missie om de zaken dat ik leer in een boek te gieten zodat ik er andere mensen mee kan inspireren! Dit boek zal gaan over mijn ‘zoektocht’ naar de liefde. Het is een boek vanuit mijn ervaringen.

Haal er uit wat jij kan leren! Ik heb verschillende liefdesrelaties gehad en zal uit respect naar hen, de namen niet vernoemen Het is ook niet mijn bedoeling om ze te kwetsen of ze te veroordelen, integendeel. Ik ben er mij bewust van dat elke vrouw die op mijn pad is gekomen, er was om mij iets te leren. Het was mijn mate van bewustzijn dat in staat werd gesteld wat ik er kon van leren. Hoe ik in mijn kracht kon blijven in plaats van in de slachtofferrol te kruipen. Ik ben daarbij dus iedere vrouw dankbaar die op mijn pad is gekomen. Dit boek is een ‘samenvatting vanuit mijn proces en wat ik er geleerd heb van de ‘liefde’!

Dit is het 9de boek dat uitgebracht wordt. Ik heb er eerst 5 over alcohol geschreven, dan 3 over het leven zelf en nu één over ‘de liefde’. De liefde is een ‘thema in mijn leven’ dat zo zo veel is teruggekomen. Het is een thema dat kan resoneren met iedere mens en het is een thema dat in het mensenleven voor veel pijn en verdriet zorgt, maar in andere gevallen, de hoogste toppen van geluk kan bereiken.

Ik neem je mee doorheen mijn leven. Elk aspect dat ik zal aanhalen is belangrijk om de zaken erna bij elkaar te leggen. Het leven is als een puzzel. De puzzelstukjes vallen doorheen het leven langzaam in elkaar …

Je zal misschien denken: “Dat boek gaat over de liefde, maar waarom praat hij nu over een brood?” Doorheen het boek zal dit duidelijker en duidelijker worden.

Is Ik wil een brood het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Ik wil een brood