Verslaving eindigt, waar inzicht begint

Super alvast dat je dit boek hier zal lezen over je verslaving loslaten op inzicht in plaats van op wilskracht.

Als je dit leest, komt er misschien al een weerstand op van? Hu, Inzicht? In de plaats van op wilskracht? In dit boek zal ik uitleggen wat het verschil is en hoe je je verslaving kan aanpakken op een manier waardoor je niet meer hoeft te vechten tegen je verslaving.

Doorheen de jaren heen heb ik enorm veel geleerd door verschillende ervaringen mee te maken. Ik voel het steeds aan als mijn missie om de zaken dat ik leer in een boek te gieten zodat ik er andere mensen mee kan inspireren. Het is een boek vanuit mijn eigen ervaringen. Ik heb verschillende tegenstellingen gemaakt en ik zal elke tegenstelling uitleggen waarbij de nadruk ligt op een verslaving, verslavingvrij en nuchter leven, waarbij het geen moeite kost om effectief in die nuchterheid te blijven.

Dit zal enkel lukken als je de zaken die ik uitleg echt zal toepassen en begrijpen. Je zal inzicht moeten verwerven in hoe je zelf in het leven staat. En eens je inzicht krijgt in jezelf, zal het ook makkelijker worden om de verslaving los te laten. Ik wens je hierbij alvast heel, heel veel succes.

Is Verslaving eindigt, waar inzicht begint het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Verslaving eindigt, waar inzicht begint