Ik wil !

Het leven van de zeven vriendinnen komt in een stroomversnelling in het laatste deel van de chicklitserie van Mia Land. Celina en Femke openen hun beautysalon en Maaike beleeft eindelijk de dag waarop ze al zo lang heeft gewacht. Ze trouwt!

De opening van de beautysalon is een groot feest, waarvoor iedereen is uitgenodigd, maar wordt overtroffen door Maaikes bruiloft, waarop zelfs de grootste scepticus een traantje wegpinkt. Maar er verandert meer. Celina en Dennis maken plannen, Maud wil voorgoed naar Kreta vertrekken, terwijl Sonja weer terugkomt en zich in de armen van Cas stort. Femke staat er wat verloren bij. Zij is single, maar dat wil ze diep van binnen helemaal niet. Lindy wil samenwonen, maar wil haar vriend dat ook? En dan is Niki er nog. De vrouw die elke man versiert, de vrouw van de korte relaties. Toch is ze niet gelukkig. Dan gaan eindelijk haar ogen open...

Is Ik wil ! het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Ik wil !