In 6 weken naar zero waste

Kate Arnell

Kate Arnell over 'In 6 weken naar zero waste': 'Dit is mijn praktische stap-voor-stapgids naar een zero waste-leven. Maar let op: je hoeft niet perfect te zijn. Ook gewoon iets minder afval produceren helpt al enorm. Je vindt in dit boek dan ook grote én kleine tips om duurzamer te leven.'

Deze praktische gids laat zien dat iedereen minder afval kan produceren en duurzamer kan leven, met alle voordelen van dien. Met behulp van zeven regels, een duidelijk stappenplan op elk onderdeel van ons dagelijks leven, kan iedereen binnen zes weken het grote verschil maken. In huis - van keuken tot badkamer -, supermarkt of op ons werk; van beautyproducten tot reizen, boenen & poetsen en van kleding tot wattenstaafjes: Kate Arnell laat zien dat duurzaam leven eenvoudig kan zijn. Met handige tips & trucs, lijstjes, nuttige (internet)adressen en meer.

Recensies (1)

Is In 6 weken naar zero waste het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op In 6 weken naar zero waste