In de tram

In de tram

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
In de tram - Ruim vijftig korte verhalen over hedendaagse dingen van nu en uit het verleden en soms uit dromen. Sommige gaan over vreemde gebeurtenissen en rare situaties die niet iedereen overkomt maar tóch heel herkenbaar zijn voor velen. Vaak humoristisch opgeschreven. Het gaat over zeer uiteenlopende onderwerpen zoals dansles, bij de kapper, verdriet, dingen die je onderweg overkomt, herinneringen uit het verleden, verliefdheid, een nieuw horloge en het kopen van een broek.

Wim van den Berg woont in Nederland en in het Zuiden van Portugal. Zijn jeugd heeft hij deels doorgebracht in Amsterdam en deels in Friesland. Hij haalt zijn inspiratie voor de verhalen uit de omgeving waar hij woont of gewoond heeft. Of uit dingen die gebeuren tijdens het dagelijks leven of plaatsvonden in zijn dromen. Waar of niet waar? Het maakt niet uit. Als het maar een leuk of ingrijpend verhaaltje oplevert. Wim heeft drie zoons, twee kleinkinderen en is getrouwd met een Portugese.
Korte verhalen , Literatuur & Romans
Verhalenbundels