Op een bankje

Op een bankje

Rank 8996 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Op een bankje - Ruim dertig korte verhalen over hedendaagse gebeurtenissen en uit het verleden. Scherpe observaties en rake typeringen kenmerken de verhalen waarvan de meesten humoristisch zijn opgeschreven. Sommige gaan over vreemde gebeurtenissen en rare situaties die niet iedereen overkomt, maar tóch heel herkenbaar zijn voor velen. Het gaat over zeer uiteenlopende onderwerpen zoals vakantie, solliciteren, ziek zijn, kerst, dingen die je onderweg zoal tegen komt, herinneringen aan vroeger, babysitten en het kopen van een bh.

Wim van den Berg woont in Nederland en Zuid-Portugal. Zijn jeugd bracht hij deels door in Amsterdam en deels in Friesland. Hij haalt veel van de inspiratie voor zijn verhalen uit de plaatsen waar hij woont en gewoond heeft. Of uit dingen die gebeuren tijdens het dagelijks leven. Wim is vader van drie zoons en getrouwd met een Portugese vrouw.
Korte verhalen , Literatuur & Romans
Brave New Books