In Harmonie met het Oneindige

Klassieke Amerikaans super-bestseller uit 1897 over de Wet van de Aantrekkingskracht (Law of Attraction) en de kracht van het positief denken.
Inspiratie voor succes, geluk en alles is mogelijk. Wat je kan bedenken kun je waarmaken. Dit boekje heeft ook vele andere bekende schrijvers weten te inspireren, zoals Napoleon Hill en Norman Vincent Peale. Nu als E-Book beschikbaar, gebaseerd op eerdere Nederlandse vertalingen met een update naar vandaag anno 2019.

Kennismaken met dit bijna vergeten werk in het Nederlandse taalgebied. Het heeft echter nog altijd een boodschap in zich die vandaag de dag een krachtige werking kan hebben op de lezer. In lijn komen met de kracht van het positief denken zoals Ralph Waldo Trine dat al meer dan 123 jaar geleden heeft opgeschreven. In het boek wordt gesproken over het Allerhoogste Wezen in het Heelal, een benaming voor het Godsbegrip waar Trine heel ruim van aangeeft dat de benaming niet uitmaakt. Hij geeft het de naam God maar als voor jou de naam Kosmos, of het "Al dat is" of iets anders beter werkt kun je dit overal in toepassen.

We wensen je veel inspiratie en leesplezier toe.

Is In Harmonie met het Oneindige het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op In Harmonie met het Oneindige