In het duister van mijn hoofd

Robin groeide op in een complexe thuissituatie. Vanaf haar 14e jaar begonnen de problemen. Er waren meerdere traumatische gebeurtenissen: ze werd gepest, haar vriend verongelukte, ze werd (seksueel) misbruikt en ze werd bedreigd. Ze wilde niets meer voelen en ze wilde niet praten. Nadat ze te lang doorgegaan was zonder gevoel wist ze dat ze kon gaan. Ze was niet meer nodig op deze aarde en ze deed haar eerste zelfmoordpoging. Vanaf dat moment begon haar leven binnen de psychiatrie. Al snel werd ze een ‘complex geval’. Praten kon ze niet, maar schrijven ging haar makkelijker af. Door ervaringen te delen, hoopt Robin dat ze kan laten zien wat psychische ziekte met een mens kan doen: binnen één jaar ging ze van student naar patiënt.

Is In het duister van mijn hoofd het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op In het duister van mijn hoofd