In mijn bloed

Het leven van Lana Granger is een farce. Ze heeft zoveel leugens verteld over zichzelf dat ze amper nog weet wat de waarheid is. Ze krijgt een baantje als oppas van Luke, een moeilijk hanteerbaar jongetje dat iedereen manipuleert. Niemand kan hem aan, maar in Lana lijkt hij zijn gelijke te hebben gevonden of zij de hare? Dan verdwijnt Lana’s beste vriendin Beck spoorloos. Lana s alibi klopt niet en de politie legt haar het vuur na aan de schenen. Lana echter hult zich in stilzwijgen totdat blijkt dat iemand haar duistere geheimen kent en staat te popelen om ze aan het licht te brengen.

Redactionele recensie

Recensies (10)

Meer recensies

Is In mijn bloed het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op In mijn bloed