In mijn dromen

Misschien is het haar aankomende veertigste verjaardag… of de nieuwe vrouw van haar ex die net een baby heeft gekregen… of Eva, haar rebelse tienerdochter. Alleen op de rug van een paard voelt Annemarie zich vrij van alle zorgen. Zelfs haar relatie met Dan, de man van wie ze houdt, is de laatste tijd gecompliceerd. Waarom heeft hij nog geen aanzoek gedaan? Annemarie weet dat het verleden nog steeds een schaduw werpt op haar horizon. Vooral nu Eva uitgerekend werpt op haar horizon. Vooral nu Eva uitgerekend met een wilde Nokotahengst wil rijden en, net als haar moeder twintig jaar geleden, droomt van Olympisch goud.
IN MIJN DROMEN: Even onvergetelijk en romantisch als De Paardenfluisteraar
‘Zelfs als u geen paard bezit (mijn diepste medeleven) zult u van deze roman gaan houden.’ Rita Mae Brown
‘Wat een passie! Een boek om te buzzen.’ Bookmarks Magazine
‘Romantiek en paarden gaan hand in hand. Sara Gruen heeft een intrigerende, moedige heldin gecre d - en een geweldig paard.’ Michael Korda
Sara Gruen is geboren en opgegroeid in Canada. Nu woont zij met haar man en kinderen in de buurt van Chicago, V.S. Haar debuutroman Diep in mijn hart werd een voltreffer. In mijn dromen is het spectaculaire vervolg hierop. U kunt de website van de auteur bezoeken: www.saragruen.com

Recensies (2)

Meer recensies

Is In mijn dromen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op In mijn dromen