Inspirerende ontmoetingen

In Inspirerende ontmoetingen doet Eric van der Wal verslag van zijn ontmoetingen met toonaangevende en tot de verbeelding sprekende mannen en vrouwen.

Trouw blijven aan je eigen overtuiging en vorm kunnen geven aan ideeën, blijkt uit de ontmoetingen. En dat is in verschillende, niet altijd makkelijke omstandigheden, een hele kunst. De geheimen daarachter worden nu onthuld en daar kunnen we allemaal ons voordeel mee doen.

Interviews met: Arthur Docters van Leeuwen, Aad Ouborg, Ben Verwaayen, Hans Wiegel, Dick Berlijn, Freek de Jonge, Roelant Oltmans, Bob Smalhout, Jan Kamminga, Rita Reijs, Theo Markx, Ernst Schippers, Mairead Maguire, Dries van Agt, Neelie Kroes, Hiel Goslinga, Gretta Duisenberg, John Engels, Hans Putman

Ben Verwaayen (CEO Alcatel-Lucent): “Het is makkelijk leesbaar en dat is knap.”
Evert Santegoeds (Weekblad Privé): “Ik las het in één adem uit en vond het heel INSPIREREND!”

Is Inspirerende ontmoetingen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Inspirerende ontmoetingen